2014. augusztus 19., kedd

[és élvezted]

[és élvezted]

Siralmasan ihletszegény időszak volt ez a nyár, és tényleg nagyon szégyellem magam (úgyhogy meg sem merem nézni a legutóbbi frissítés idejét). Most viszont egy Welcome to Night Vale ficen dolgozom, és hamarosan kész lesz, ígérem. Addig is hoztam valami Hannibalt. Vers(?). Hannigram(?). Gyilkolászás(!)
A kép Nicholas Scarpinato munkája.


emberek vagyunk? - kérdezted
és megfeszülő nyakkal nevettél
[és élvezted]
nem volt válasz és nem volt csend sem
csak fémszilánkokkal hintett tér
[és élvezted mit veled tettem]
statikus ürességbe fojtottuk magunkat
levegőért kapkodva kiszáradt torokkal
[és élvezted látni vérpatak-nyomunkat]
összegyűrt lepedők és összegyűrt lelkek
még egyszer azért is ürüggyel indokkal
[és élvezted hogy kellesz s kellek]
csontvelőbe kódolt kétely voltál
és én feltéptem bordáid hogy szívedhez férjek
[és élvezted és nem harcoltál]
arccsontomról mállott már mit maszknak láttál
minden ütésben kerestem hogy hozzádérjek
[és élvezted és többet vártál]
emberek vagyunk? - kérdezted
és nem volt tüdőd erőd kedved nevetni
[ugye élvezted]
élvezned kellett

2 megjegyzés:

  1. Szia, Drága!

    Az a helyzet, hogy Hannibal világába még nem volt alkalmam belepislogni (mostanában a Trónok harcába vagyok beleszerelmesedve, azt bújom-nézem egyre nagyobb lelkesedéssel ^^), de talán nem is baj, hiszen Te a "háttértudással" nem rendelkezőket is megborzongatod néhány alig-mondattal. *.* Tudod, jó néha teóriákat szőni az ismeretlen alakok köré, hogy mi és miért történik, hogyan és hol, ki kicsoda... van benne valami varázsos. És ezt a varázst fokozod a különleges formával, az elképesztő kifejezéseiddel és a (legjobb értelemben) megbotránkoztató képeiddel. Azt hiszem, tényleg művész vagy: akkor is el tudod érni, hogy többet akarjak a szavaidból, ha pontosan nem is értek minden mozzanatot.

    Köszönöm, hogy ezt is megosztottad velünk, várni fogom, hogy Night Vale-be kalauzolj minket! :-)

    (Khhm, én ezt a nyarat szépen megfogom, cafatjaira tépem, összegyűröm, megtaposom, majd egyetlen laza mozdulattal kihajítom a szemetesládámba. Sok-sok tervet fűztem hozzá, mosolyt és boldogságot, ihletet és megvalósulást - erre nem adott semmit, csak visszatérő keserűséget. Ha Te is valahogy így érzel, cselekedj hasonlóképp. Holnap megérkezik az Ősz, a színes-édes, ő biztosan kedvesebb lesz hozzánk.)

    Puszi,
    Remie, Kritika Klub (Megtalálsz minket a Merengő Fórumán!)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaaa! *-*

      Nálam pedig az a helyzet, hogy elkezdtem nézni a Trónok harcát. Szeretni akartam a Trónok harcát. Megnéztem négy részt a Trónok harcából. Aztán egy lemondó sóhajjal kiikszeltem az ötödik ablakot, és egy időre pihenni hagytam a Trónok harcát. Ugyanakkor fontolgatom, hogy újra nekiveselkedek, és akkor talán sikerül beleszeretnem, és esetleg még az írással is megpróbálkozom... De egyelőre lefoglalnak az angoltételek és feladatsorok, és hát az új tanév.

      A kommented többi részét pedig kinyomtatom, bekeretezem, és nem-vagyok-képes-semmire-sosem-fogok-összehozni-akármi-értékelhetőt jellegű válságaim idején elpirulva és hitetlenül fogom bámulni. :)

      Night Vale-lel pedig haladgatok, bár a sztori hosszabb lélegzetvételű lesz, és most picit beleszövöm Lovecraftot is, szóval lassan, de biztosan közeledik a vége.

      (Én az idei nyár cafatkáit kiszedem a szemetesládádból, máglyán elégetem, majd a hamut ládába zárom és egyenesen belehajítom egy óceánba. Hozzád hasonlóan azt hittem, lesz időm kicsit lelassítani és minden apróságot kiélvezni, a billentyűzetemről lekopnak a betűk a folyamatos pötyögéstől, és minden szuper lesz. Hozzád hasonlóan csalódnom kellett. Sajnálom, hogy Neked sem úgy jöttek össze a dolgok, ahogy vártad, és hát reménykedjünk egy vidámabb őszben.)

      Köszönöm, hogy itt voltál!
      Puszillak :)

      Törlés

 

Template by BloggerCandy.com