2014. március 17., hétfő

Mechanizmus

A simogató kéz precíz mechanizmusa számomra hihetetlenül túlértékeltnek tűnik. Csupán szabályos időközönként ismételt mozdulatok, az ujjak merev suhanása az indokolatlanul forró bőrön. A test tökéletesen hajtja végre az agy legegyszerűbb parancsainak egyikét. 

És neked ez mégis mennyit számít! (Mégis mennyit számítok én neked!) Megrémiszt, ahogy a létezésem (bordák ketrecébe hazudott szív, szavak mögé hazudott jelentés) visszafordíthatatlanul összefonódik a te létezéseddel (válaszokban megbújó kérdés, szemekben megbújó vakság). Fájdalmas élességében is megfoghatatlan a pillanat, mégis kétségbeesetten keresem a racionalitást benne. A biológia egyszerű törvényei világosan megmagyarázzák a szapora légzést, a test hőmérsékletének radikális változását, azt a csodálatos metamorfózist, amit a puszta mozdulatok indítanak el benned (és talán bennem is, mélyen a lelkem szilánkjai között), és mégsem értem, mi történik. Nem csak ezt nem értem benned. Pedig mindent tudok rólad. Ismerem a dühödet és a félelmedet, ahogy éjszaka bámulod a sötétet, és a fájdalmad nedves nyomot hagy a párnán.(A könnyeid tesznek emberivé. Én sosem tudtam sírni.) Ismerem az örömödet is, apró és múlékony – akárcsak te. (A boldogságod tesz emberré. Vajon én boldog vagyok? Boldogság a cseppnyi elégedettség, ami átcikázik rajtam olykor? Vajon én ember vagyok?) 

A simogató kéz precíz mechanizmusa számomra hihetetlenül túlértékeltnek tűnik. És mégis – megfojt az űr, amikor nem érintesz. 

8 megjegyzés:

  1. *heavy breathing*

    szóval Sherlocknak vannak érzései?:o mindenestere egy pillanatra megint meghaltam. VALAKI SIMOGASSON MEG!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Túl sokszor halsz meg, pedig tudod: "szavaid hiánya fáj." Sherlocknak vannak érzései, legalábbis John iránt biztosan, ezen meg se lepődj. :-D És majd holnap (megint) megsimogatlak, ígérem.

      Törlés
  2. Szia!

    Ismeretlen fandom, ismeretlen karakterek - mégis le vagyok nyűgözve, annyira csodálatosak a szavaid. *.* És már kényszert érzek, hogy ezzel a két férfival is közelebbi kapcsolatot létesítsek (értsd: jól ^^''), mert teljesen át akarom érezni azt a sokmindent, amit írsz róluk. Azt hiszem, már tudom, mi lesz a programom a nyári hőség szabad perceiben. :-)

    Szép volt, szeretem, kérünk még! ^^
    Puszi,
    Remie

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia (ismét)! :)

      Nagyon hálás vagyok, amiért ismeretlen témában is olvasod a firkálmányaimat (akkor is, ha picit bűntudatom van, ahogy az előző válaszban leírtam), és még nyomot is hagysz. ^^

      A BBC Sherlock világa egyébként az egyik legelső dolog volt, amit továbbgondoltam, amivel én is alkotni akartam valamit - bár bevallom, Sherlock és John kapcsolata számomra nem annyira... hm... szóval bizonytalan lábakon áll. :-D Ők ketten tökéletesen kiegészítik egyébként egymást, és nagyon sok csodálatos írást olvastam róluk, ahol annyira remekül volt ábrázolva a páros, hogy eszembe sem jutott a sorozatbeli John heteroszexualitása... Ugyanakkor én valahogy bizonytalanul kezelem őket, vannak az alap párosok, akikért tűzbe mennék, akkor is, ha a szerzőjük esküdözik, hogy nincsenek együtt, és vannak mellettük Jonlockék. Mindenesetre kísérletezgetek velük, és boldog vagyok, ha pozitív fogadtatásra találnak! ^^

      {A sorozatot pedig csak ajánlani tudom, én úgy nézem végig az egyébként másfél órás epizódokat, hogy utána nem emlékszem, pislogtam-e közben egyáltalán. Nemrég adták a harmadik évadot (három rész van évadonként), amit egyelőre csak angolul láttam, szóval csak nagyjából vagyok tisztában a történésekkel, de töretlen a lelkesedésem.}

      Ui.: Nem igazán ide tartozik, de valamelyik nap böngésztem Merengőn, amikor szembe találkoztam valamivel: A kőlap. És igen, igen, be lesz fejezve, ígérem. Igazából már be is van, de elég régi írás (kb. 1 éves), és bizonyos részeit sírva olvasom vissza (nem a meghatottságtól), szóval tervbe van véve, hogy átírom egy picit. És esküszöm, hogy nekikezdek, ha túlélem a végítélet napját, ami úgy tűnik, április 11-ére esik, aztán töltöm is fel a fejezeteket. Addig is türelmedet és elnézésedet kérem! ^^

      Puszi,
      Anett

      Törlés
  3. Valaki simogasson meg.
    Lehetőleg John.
    Sherlock egy utolsó, undok, és nyomorú mázlista, amiért John simogatja. Éééss....ott a szexuális felhang! Úgyse hinnéd ha azt mondanám, hogy véletlen volt. El vagyok fajzva. Khm...lényegtelen
    Szóval ez annyira jó volt! Nagyon jó! Nem tudom, de nekem néha Jeremy Brett ugrik be, még akkor is ha Benedictet kéne odaképzelnem, ahogy most is, és legszivesebben cicaként odabújnék az ölébe, hogy simogasson meg.
    Említettem már, hogy tetszett? Mert tetszett. Nagyon.
    Köszönöm, hogy olvashattam!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Remélem, már valaki megsimogatott, mióta írtál! :D Akár még Johntól is megérdemelnéd, mert mindig olyan szépeket írsz nekem. ^^
      Egyébként érdekes dolog, mert én soha nem a szereplőket látom magam előtt egy-egy fic írása/olvasása közben, hanem a helyeket, ahol a történet játszódik, de azt annyira intenzíven, hogy évekkel később is emlékszem, milyen lakást képzeltem el a kedvenc szereplőimnek. :-D
      Köszönöm, hogy itt voltál!

      Törlés
  4. Szia újra! :)

    (Tegnap megfeledkeztem erről a piciről, nagyon-nagyon bocsánatot kérek tőle, a Haláltánc az oka… :$)

    Hmm, az a baj, hogy 1. bármennyire is megérdemelnéd, továbbra sem tudok értelmes véleményt pötyögni 2. már szinte kellemetlenül érzem magam, mert nem tudom, hogyan és hová dicsérhetnélek még. :))
    Itt már az első mondatnál megakadtam, szerintem úgy ötször-hatszor olvastam újra, ízlelgettem minden szavát, és egyszerűen nem tudok betelni vele… Ahogy a folytatással sem… Meg azokkal a zárójeles gondolatokkal sem. *-*
    Jajjnekem, tényleg csak ámulok-bámulok, és annyira csodállak, amiért így tudsz bánni a szavakkal… :$ És annyira mások ezek, mint az imádatos Remus/Sirius mütyürkéid (és ez egyben utalás volt arra, hogy kérünk velük is újakat, sokat! *-*), mégis legalább annyira el tudsz velük varázsolni, még akkor is, ha a szereplők nem állnak olyan közel hozzám. :))

    Ezt is köszönöm, hogy olvashattam, puszi-puszi! ^^

    PS. Jövök majd valamikor Hannibalékhoz is – nyárra terveztem a sorozatot, meg is néztem már pár részt, érdekelne is… csak hát, na, bizonyos jeleneteknél némileg hátráltató tényező, hogy vegetáriánus vagyok… ^^”

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ismét szia! ^^

      Eddig három véleményedet olvastam el, és mindegyik kifejezetten értelmes volt (és kifejezetten szeretlek értük :-D).
      Amiatt pedig soha ne érezd magadat kellemetlenül, hogy dicsérsz, legfeljebb tudd, hogy indokolatlanul teszed. :)
      Mindenesetre (megint, és még mindig nem utoljára) köszönöm, hogy ilyen aranyos dolgokat írtál, és örülök, ha egy icipicit tényleg elvarázsolódtál.

      (Remusékkal pedig tervezem még, hogy pötyögök valamit, de most olyan sok friss sorozatélmény van, hogy először azokat szeretném feldolgozni valami bénaság formájában.)

      Hannibalék pedig várnak rád, bár nem kifejezetten vegetáriánus üdvözlővacsorával, de azért kitartás! ^^

      Puszillak! ^^

      Törlés

 

Template by BloggerCandy.com